Учени откриха нещо неподозирано за сладоледа
SOUTHERN NEWS - ЮЖНИТЕ НОВИНИ
  Начало » Новини » Учени откриха нещо неподозирано за сладоледа
Харесайте facebook страница ни

Учени откриха нещо неподозирано за сладоледа

Каква е ползата от редовната консумация на сладко – това обясниха японски учени от университета Керин, пише профит.бг.

Както е известно, сладоледът е любим продукт на деца и възрастни не само през лятото, но и целогодишно. През топлите месеци обаче най-често го ядем, тъй като ни е топло.

Оказа се, че лакомството не само е вкусно, но е и полезно за човешкия организъм.

Японските учени са установили, че яденето на сладолед въздейства благоприятно върху главния мозък, активирайки работата му.

За експеримента изследователите от университета в Керин, Япония, поканват доброволци. Те били помолени всеки ден в продължение на определено време да си купуват сладолед сутрин. Това е един доста уникален експеримент, който удивил дори учените.

Оказало се, че редовната консумация на сладолед на закуска стимулира развитието на умствените способности при хората и подобрява интелекта. По думите на изследователите, този продукт стимулира активната дейност на главния мозък, подобрявайки когнитивните ни способности.

Това било установено чрез доброволците, които след закуската – т.е. изяждането на сладоледа, пристъпвали към изпълнение на тестови задачи, с които учените определили степента на мозъчна активност.

Източник: blitz.bg
Прегледайте още новини и статии от: Любопитно
Етикети: сладолед здраве мозък

Още статии по темата

Коментари

Добави нов коментар
ВниманиеЩе бъдат допуснати само мнения свързани с конкретната статия!
Не се толерират мнения съдържащи обидно или нецензурно съдържание, както и написани само с главни букви.
Благодарим Ви че пишете на български!
Потвърждение
Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение от екипа на Snews.bg.
Поставянето на връзки към материали в Snews.bg е свободно.

Тази страница съдържа информация върху настоящи събития около "Учени откриха нещо неподозирано за сладоледа". Също така можете да намерете статии за: сладолед, здраве, мозък и други актуални новини.

Шаблон: Rockettheme |