5 грешки, които правите и ви пречат да отслабнете
Събота, 22 Септември 
Snews.bg - ЮЖНИТЕ НОВИНИ
SOUTHERN NEWS - ЮЖНИТЕ НОВИНИ
  Начало » Новини » 5 грешки, които правите и ви пречат да отслабнете
Харесайте facebook страница ни

5 грешки, които правите и ви пречат да отслабнете

Идеалната фигура е мечта на много хора по света. Всеки човек обаче има свое виждане как да я постигне. Някои се отдават на строги диети, а други прекарват часове във фитнес залата.

Според фитнес треньорът Тео Бренър-Роуч основното условиe за понижаване на теглото е дефицитът на калории. Той смята още, че съществуват 5 причини, поради които всички ваши усилия за отслабване може да отидат на вятъра.

Придържате се към диета прекалено дълго време

След като известно време сте на диета, метаболизмът постепенно се забавя. Защо? Количеството на храна, което трябва да приемате ежедневно, за да поддържате организма си, постепенно се намалява. Колкото повече се придържате към една диета, толкова повече килограми губите, но и организмът започва да има нужда от по-малко енергия.

Т.е. количеството калории, които сте могли да приемате в началото на диетата, сега вероятно превишават настоящата норма. Т.е. няма дефицит на калории.

Решение: Преизчислете калориите, базирайки се на новото ви тегло. Правете това на всеки 2-3 седмици.

Две неща, които не бива да правите през този период:

- да увеличавате кардиотренировките;

- радикално да намалявате количеството на калориите.

Сън, стрес, задържане на вода

Когато дълго време се придържате към диета, организмът изпитва продължителен стрес. Към това може да се добавят нередовен или непълноценен сън.

Решение: Няколко идеи как да подобритеа качеството на съня:

- убедете се, че спите на тъмно;

- не използвайте телефон, лаптоп или телевизор 60 минути преди сън;

- правете нещо успокояващо преди сън – например четене, метидиране и др.

- не приемайте кофеин през деня;

- спете на прохладно;

- не пестете средства за удобен матрак и възглавница.

Освен това избягвайте стреса.

Качвате мускулна маса

В определени ситуации може да натрупвате мускули при дефицит на калории. В този случай погрешно смятате, че сте спрели да отслабвате.

Решение: Използвайте максимално ползата от тази ситуация. За да се убедите, че трупате мускулна маса, трябва да проследявате прогреса. Не се осланяйте само на кантара.

- Правете снимки – веднъж месечно;

- Замервайте параметрите на тялото;

- Обърнете внимание на дрехите – как ви стоят?

Нямате нужда от топене на мазнините

Понякога не е налице необходимост да топите мазнини. Достатъчно стройни сте, но все още не сте достатъчно мускулести.

Решение: Осъзнайте, че колкото по-малко мазнини има в организма, толкова по-слаби ще бъдете. Липсата на мускули ще стане очевидна. Съсредоточете се върху развитието на мускулатурата.

Искате нещата да се получат прекалено бързо

Има една стара поговорка, която гласи „Бързата работа – срам за майстора“. Подобна е ситуацията и с отслаббването. Нужно е време, за да се получат добрите резултати. Хубаво е да виждате промените всеки ден, но реалността е друга – ще имате по-добра представа за успеха на усилията си след седмици и месеци. Ежедневното мерене само ще ви изнерви.

Решение: Бъдете търпеливи и се доверете на усилията си. Напомняйте си, че това е продължителен процес.

Източник: blitz.bg
Прегледайте още новини и статии от: Любопитно 
Етикети: диета грешки отслабване 


  Още статии по темата


  Коментари

Добави нов коментар
ВниманиеЩе бъдат допуснати само мнения свързани с конкретната статия!
Не се толерират мнения съдържащи обидно или нецензурно съдържание, както и написани само с главни букви.
Благодарим Ви че пишете на български!
Потвърждение
Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение от екипа на Snews.bg.
Поставянето на връзки към материали в Snews.bg е свободно.

 Тази страница съдържа информация върху настоящи събития около "5 грешки, които правите и ви пречат да отслабнете". Също така можете да намерете статии за: диета, грешки, отслабване и други актуални новини.

Шаблон: Rockettheme |